تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

اگر میخواهی ثروتمند بشی باید بزرگ فکر کنی (رابرت کیوساکی )


آموزش خودهیپنوتیزم برای رسیدن به ثروت


آموزش خودهیپنوتیزم برای رسیدن به ثروت

خودهیپنوتیزم به عنوان یک علم یا پدیده ای است که در آن انسان به ضمیر ناخودآگاه و سیستم غیر ارادی بدن دست یافته و با ایجاد یک پیوند مناسب بین این حوزه و ضمیر خودآگاه، فرد را به شکوفایی ذهنی می رساند.

 

هر چند به خودهیپنوتیزم “خواب مغناطیسی ” یا “مصنوعی” نیز گفته می شود، اما خودهیپنوتیزم نه خواب است و نه بیهوشی؛ بلکه حالتی است بین خواب و بیداری که به وسیله تلقینات ذهنی بدن شما به وجود می آید. در این حالت، آرامش عمیقی دارید و می توانید تلقینات را در حین و بعد از هیپنوتیزم قبول کرده و انجام می دهید.

 

در حالت خودهیپنوتیزم، وقتی که شما به عمق مناسبی از خلسه رسیده باشد، تلقینات مورد نظرتان را می توانید به خود القا کنید. چون در این حالت، تلقین پذیری انسان ۳۰۰ برابر افزایش می یابد.

 

زمانی که هوشیار هستید ضمیرخود آگاه تان فعال است و ضمیر ناخودآگاه غیر فعال قرار می باشد. در حالت خودهیپنوتیزم ، ضمیرخود آگاه تا حدودی مهار شده و بخش ضمیر ناخودآگاه فعال می گردد . در این شرایط امکان ارتباط و تأثیرگذاری بر روی ضمیر ناخودآگاه وجود دارد .

 

این فایل خودهیپنوتیزم با ایجاد تغییرات در برنامه ریزی ذهنی تان به شما کمک می کند تا موفقیت های بسیار زیاد تری نسبت به قبل دست پیدا کنید.

 

موفقیت و دستیابی به آرزوها بیشتر از آنکه به هوش و مهارت خاصی نیاز داشته باشد، یک حالت ذهنی است و شما به کمک این فایل خود هیپنوتیزم به راحتی و به سرعت می توانید به این حالت ذهنی دست یابید.

 

به کمک این آموزش می توانید در کمترین زمان ممکن، تغییرات هدف را در خود به صورت پایدار شکل دهید و به آرزوهایتان برسید.

 

بعد از چند هفته تمرین خودتان شگفت زده خواهید شد که چقدر با سرعتی فوق العاده بالا و از راه هایی جدید به هدف و آرزوی خود رسیده اید.

 

فرقی نمی کند که هدف و آرزوی شما مادی است یا معنوی، در آرزوی پول و ثروت هستید یا به دنبال شغل مناسب می گردید هرچه باشد باید برنامه ریزی ذهنی مناسبی را انجام دهید.این آموزش، برنامه ریزی ذهنی فوق العاده ای را مطابق خواسته هایتان به شما یاد می دهد.

 

شواهد و قراین علمی بسیار زیادی وجود دارد که نشان می دهد خودهیپنوتیزم می تواند در سریع ترین زمان ممکن و به راحتی ذهن را برای موفقیت برنامه ریزی کند تا بتوانید در تمام فعالیت هایتان موفق باشید، قدم های هدفمند بردارید و هر تلاشی که برای رسیدن به آرزو هایتان بر می دارید سودمند و نتیجه بخش باشد، مانند افراد موفق فکر کنید، حرف بزنید و اقدام کنید.

 

مطمئن باشید این روش آموزش کاملا تست شده است و برای همه آنهایی که انجام داده اند، نتایج شگفت انگیز و دور از انتظاری داشته است.

 

برخلاف برخی از دوستان که خودهیپنوتیزم را فقط برای هدفی خاص آموزش می دهند، به کمک آموزش صوتی ما می توانید با خودهیپنوتیزم به تک تک آرزوهایتان برسید.

 

 

وجه تمایز محصول ما با دیگران در این است که پس از دریافت این محصول کار ما تمام نمی شود، بلکه با دانلود این محصول شما از پشتیبانی و خدمات مشاوره ای رایگان ما برخوردار خواهید شد.هر سوالی که در هنگام انجام تمرینات برخورد کردید می توانید در همین صفحه مطرح می کنید و بلافاصله توسط ما پاسخ داده می شود و راهنمایی خواهید شد.


مبلغ قابل پرداخت 74,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ فروردین ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1059
سیگنال گرفتن با هوش مصنوعی

سیگنال گرفتن با هوش مصنوعی

امروزه کمتر کسی پیدا میشود که از ارز دیجیتال و فارکس نشنیده باشد و قطعا این یک فرصت استثنایی برای ما ایرانیان است که بتوانیم درامد دلاری داشته باشیم . ولی اگر با اصول کار و تحلیل ها آشنا نباشیم ممکن است سرمایه ما از دست برود. ولی با پدیدار شدن هوش مصنوعی دیگه نیازی به یاد ... ...

کسب در آمد از اینترنت روزانه 2 میلیون

به زبان خیلی ساده،مشاغل اینترنتی، کارهایی هستند که به زمان و مکان خاصی وابسته نیستند و در بستر اینترنت و اغلب به‌صورت آنلاین انجام می‌شوند. در این دسته از مشاغل، بدون اینکه مجبور باشید از خانه خارج شوید، یا موظف باشید در تایم و محل معینی کار کنید، می‌توانید از طریق ...

فروش قولنامه   یااجاره نامه رسمی املاک به صورتword,pdf

فروش قولنامه یااجاره نامه رسمی املاک به صورتword,pdf

فروش قولنامه یااجاره نامه رسمی املاک به صورتword,pdf ... ...

چگونه با فروش در آمازون میلیاردر شویم

راهکارهای فروش در آمازون چگونه با فروش درسایت امازون میلیاردر شویم   تجارت با آمازون   امروزه یکی از بزرگترین پلتفرم های دنیا آمازون می باشد که به شما امکان درآمدزایی را می دهد. شما می توانید در این پلتفرم بعنوان فروشنده ثبت نام کنید و کالای مد نظر خود ...

دانلود فایل فلش فارسی Nokia 6303c  Rm-443 ورژن 10.12

دانلود فایل فلش فارسی Nokia 6303c Rm-443 ورژن 10.12

دانلود فایل فلش فارسی Nokia 6303c Rm-443 ورژن 10.12 ... ...



مطالب تصادفی

  • آموزش خودهیپنوتیزم برای رسیدن به ثروت
  • 4 اثر از فلورانس اسکاول شین
  • بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل
  • ده کلید طلایی برای رسیدن به آرزوهای درونی!
  • بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل
  • ۵ کاری که افراد موفق هرگز انجام نمی‌دهند
  • 8 اشتباه بزرگ که مانع میلیاردر شدنتان می‌شود !!!!
  • بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل

اگر میخواهی ثروتمند بشی باید بزرگ فکر کنی (رابرت کیوساکی )